شماره ششم نشریه آموزش زبان، ادبیات و زبان شناسی ( Journal of Language Teaching, Literature & Linguistics) منتشر شد.
لیست مقالات این شماره عبارت است از:
1- دور الوعي الفونولوجي في تعزيز استراتيجيات؛ تعليم القراءة والكتابة العربية وتعلمهما وفق الطريقة المقطعية (المدارس المغربية والقطرية أنموذجا): مصطفی بوعناني، علاء يوسف الكحلوت
2- آنترویی دراماتیک و خود ابهامی در آثار ساموئل بکت بارویکرد تئوری آشوب: سعید رحیمی پور
3- معناشناسي «قسوه» در قرآن: مهدي رجايي، نسيبه براتي
4- بررسی خطبه شقشقیه بر اساس نظریهی کارگفت (آستین و سرل): فاطمه شیرزاده طاقانکی
5- بررسی ترجمه و معادل ساختاری ضمير فصل در ترجمههاي قرآن كريم (مطالعه موردی ترجمههای صفارزاده و مشکینی): احمد محمدی نژاد پاشاکی، نجمه محیایی
6- بازنگری در کانون صفر ژنت با بررسی داستانهای کوتاه بزرگ علوی: ندا نبی زاده اردبیلی، عسگر صلاحی، ابراهیم رنجبر
لازم به ذکر نشریه حاضر، با دورنمای کسب رتبه بین المللی Scopus و ISI در مرحله ارزیابی است و تاکنون در چندین سایت خارجی و داخلی از جمله: Civilica – Master list ICI journal – Magiran – Doi – Pkp – Ojs – Noormags – Doaj نمایه شده است.
برای مطالعه نحوه ارسال مقاله و مشاهده شمارهای پیشین روی لینک زیر کلیک فرمایید