کنترل نهایی آثار توسط نویسنده مسئول

کنترل نهایی آثار توسط نویسنده مسئول

ضمن تبریک مجدد پذیرش اثر شما در همایش نهج البلاغه و زبان شناسی و عرض پوزش از تاخیر دو روزه در بارگذاری دو جلد باقی مانده، به استحضار می رساند که صفحه آرایی 6 جلد مجموعه آثار به پایان رسید. جلد مجموعه چکیده ها ظرف چند روز آتی تکمیل می شود. این امکان در سایت موسسه فراهم شده، تا مقالات همایش به صورت مجزا، قابل دانلود باشد و پذیرش آثار نیز طی روزهای آتی به ایمیل نویسنده مسئول ارسال خواهد شد. در ادامه جهت تعامل هر چه بهتر با پژوهشگران و کاهش خطاهای انسانی در ارائه بسته همایش، توجه شما را به نکات ضروری ذیل جلب می کنیم:

1- با توجه به زمان محدود، در صفحه آرایی و یراستاری مجموعه آثار، نهایت تلاش شده که خطاهای انسانی، به حداقل برسد ولیکن عدم رعایت شیوه نامه نگارش در تعدادی از آثار دریافتی پژوهشگران، انرژی بسیاری از دبیرخانه همایش گرفته شد؛ از اینرو از تمامی پژوهشگران در خواست می شود تا ظرف حدود یک هفته (یعنی تا پایان یازده آبان ماه 1399) قبول زحمت کرده و نکات زیر را در اثر یا آثار خود مجدد چک کنند تا در صورت وجود اشکال، قبل از ارسال به فیپا، آن را تصحیح کنیم. بدیهی است بعد از اخذ فیپا و رایت مجموعه آثار در CD  همایش، امکان تغییر وجود ندارد:

الف.مطابقت عناوین مقالات و نوع پذیرش (در گواهی ارسال شده یا متن مجموعه آثار یا سایت همایش)

ب. مطابقت نام نویسندگان و مقاطع تحصیلی و ایمیل آنها (در گواهی ارسال شده یا متن مجموعه آثار یا سایت همایش)

ج. نگارش صحیح ویرگول، دو نقطه، تای گرد و … در متن مجموعه آثار

د: دقت شود در اثر شما، فاصله یا اینتر اضافه، یا صفحه خالی و… نباشد

ه: سرصفحه ها، شماره صفحه و صفحه ی زمینه (بَگ گِراند)  یا هر گونه اشکالی در ظاهر متن اثر، به دقت بررسی شود

2- مهلت درخواست ارسال پستی آثار تنها تا 15 آبان ماه بوده و قابل تمدید نمی باشد اطلاع رسانی ها از طریق ایمیل، گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرام موسسه انجام گرفته و تا چند روز دیگر با راه اندازی سامانه پیامکی موسسه، از طریق پیامک نیز به اطلاع پژوهشگران خواهد رسید.

3- بعد از ده آبان ماه 1399، فایلها بعد از بازبینی نهایی، جهت فهرست نویسی فیپا، به کتابخانه ملی ارسال می شود. بعد از دریافت اطلاعات نهایی از فیپا، و جایگذاری آنها در فایل مجموعه آثار، تلاش می شود تا پایان آبان ماه، ارسال پستی آثار، خاتمه یابد. به دلیل مکاتبه با فیپا و احتمال شلوغی درخواستهای رسیده از سراسر کشور جهت فهرست نویسی، تاخیر چند روزه محتمل است از اینرو پیشاپیش عذرخواهی ما را پذیرا باشید.

در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای شما پژوهشگر ارجمند، دیدار شما را در هم اندیشی های آتی موسسه، از خدای متعال آرزومندیم.

دیدگاه(2)

  1. مریم رحمانی
    آبان 04, 1399 \ب.ظ\30 7:05 ب.ظ

    کنترل اثر توسط نویسنده پیشنهاد خوبی است

    • روابط عمومی
      آبان 06, 1399 \ب.ظ\30 4:55 ب.ظ

      با سلام. سپاس

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.