معرفی آنتی ویروس رایگان و نیمه رایگان

معرفی آنتی ویروس رایگان و نیمه رایگان

اهمیت حفاظت از اطلاعات هر روز داغ تر داغ تر می شود، در دوران کنونی سرقت اطلاعات به راحتی انجام می شود اما می توان با نرم افزارهایی کارآمد جلو سرقت اطلاعات و ویروسی شدن سیستم های خانگی و موبایلی را گرفت، هرچند قیمت بسیاری از این نرم افزارها هنگفت است اما برخی از آنها رایگان بوده و با استقبال کاربران مواجه شده اند.

Avira Antivirus ، نام آشنایی در آنتی ویروس های رایگان است که بر اساس بررسی های انجام شده ضریب محافظتی آن 99.9 درصد است، عملکرد خوب و رمانی بندی برای اسکن سیستم موجب شده تا کاربران زیادی از این نرم افزار بهره ببرند.

 

Comodo Antivirus شركت نرم افزاري Comodo Group به تازگي نرم افزار ويروس كش قدرتمند و در عين حال رايگاني را عرضه نمده اند كه قادر به محافظت از سيستم شما در مقابل تعداد بسياري زيادي و تقريبان تمامي ويروس ها , كرمها و تروجان هاي شناخته شده تا كنون است . بي شك ويژگي هاي خوب و مناسب  نسبت به ويروس كش هاي مشابه و رايج بازار در كنار عرضه ي رايگان اين محصول همراه با به قدرت بالاي به روز رساني ديتابيس نرم افزار سبب محوببيت سريع تر و پيدا كردن كاربران فراواني براي اين محصول خواهد شد

 

ESET NOD32 Antivirus امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی میباشد.

 

Bitdefender Antivirus هم از آنتی ویروس هایی است که نسخه اصلی آن ضریب خوبی در امنیت دارد و به راحتی سیستم شما را از بدافزارها و ویروس ها محافظت می کند، می توانید این آنتی ویروس را هم رایگان در اختیار داشته باشید.

 

Avast Antivirus را با خیال راحت بر روی سیستم عامل خود نصب کنید، هرچند ضریب امنیتی این نرم افزار نسبت به دو نرم افزاری که معرفی شد کمتر است اما این نرم افزار بدون ایجاد مزاحمت برای شما کارش را انجام می دهد! و در کمترین زمان به شناسایی ویروس های احتمالی در سیستم شما می پردازد.

 

AVG Antivirus ، نرخ محافظت این آنتی ویروس 99.6 درصد تخمین زده شده و در سراسر دنیا طرفداران خاص خودش را دارد، شرکت سازنده این آنتی ویروس به طراحی نرم افزارهای جانبی برای شناسایی ویروس ها در تلفن های هوشمند نیز اقدام کرده اند، گفته می شود تبلیغات این آنتی ویروس برای مجاب کردن کاربران در خرید نسخه اصلی و پولی آن موثر بوده است!

 

ZoneAlaram Antivirus  را شاید بتوان یکی از نرم افزارهای رایگان در حوزه امنیت دانست، این آنتی ویروس علاوه بر Firewall یا همان دیوار آتش ابتدایی مجهز به سیستمی برای شناسایی اطلاعات شخصی است تا تغییرات را به شما گوشزد کند.

 

درست است که آنتی ویروس ها به حفاظت از اطلاعات شما می پردازند اما بهتر است در اقدام اولیه خود از نگهداری فایل های شخصی در سیستم های رایانه ای و موبایل پرهیز کنید.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.