راهنمای دانلود مقالات همایش

راهنمای دانلود مقالات همایش

ضمن تبریک پذیرش اثر ارزشمند شما در همایش ملی نهج البلاغه و زبان شناسی به استحضار می رساند دبیرخانه همایش، جهت رفاه حال پژوهشگران، فایل مقالات پژوهشگران را به صورت مجزا، جهت دانلود در سایت قرار داده است. جهت دانلود، به یکی از دو طریق زیر، اقدام فرمایید:

1- ورود با کامپیوتر شخصی: توصیه می شود جهت استفاده بهتر از سایت، این نوع ورود را جهت ورود به سایت انتخاب کنید. سایت مجهز به اسلایدر تبلیغی هست و مهمترین خبرها و اطلاعیه ها به صورت چرخشی به همراه تصوویر، در بالای سایت، جابه جا می شود. جهت مطالعه اطلاعیه همایش «همایش نهج البلاغه و زبان شناسی | رهگیری گواهی»، روی گزینه «بیشتر بخوانید» کلیک کرده و وارد اطلاعیه مربوطه شوید.

با جستجو در بین عناوین مقالات یا نام مولف، به مقاله مورد نظر دسترسی پیدا می کنید. بعد از یافتن مقاله، روی عنوان آن کلیک کرده تا به سایت زیر، هدایت شوید.

در سایت مورد نظر، روی «دریافت لینک دانلود» کلیک کنید

در مرحله بعد، «دانلود فایل» را کلیک کرده و در ادامه دانلود، آغاز می شود.

2- ورود با گوشی هوشمند: اگر از گوشی همراه وارد سایت می شوید به انتهای صفحه سایت موسسه رفته، و گزینه انتشارات موسسه را کلیک کرده، و اطلاعیه ی «همایش نهج البلاغه و زبان شناسی | رهگیری گواهی» را پیدا کرده و با کلیک بر روی آن، وارد صفحه جدیدی می شوید. شما با جستجو در این صفحه (جستجوی عنوان مقاله یا جستجوی مولف)، قادر خواهید بود مقاله خود را پیدا کنید. جهت دانلود روی عنوان مقاله کلیک کرده و وارد سایت پیکوفایل می شوید. در ادامه مانند، مورد یک (طریقه ورود با کامپیوتر) عمل شود.

نکات ضروری:

رعایت نکات زیر، جهت تعامل بهتر و سریعتر دبیرخانه با شما، ضروری است.

1- اگر با گوشی هوشمند، قادر به استفاده از مطالب سایت، نیستید از طریقه اول، وارد سایت شوید. سوالات خود را در سایت پرسیده یا با مرور پرسشهای پژوهشگران دیگر (در همان صفحه-انتهای صفحه) پاسخ خود را دریافت کنید.

2- با عضو شدن در کانال تلگرامی موسسه یا صفحه اینستاگرام موسسه یا مطالعه اطلاعیه های سایت، از اخبار همایش، مطلع شوید. 

3- سوالات تنها در سایت و در ذیل اطلاعیه مربوطه پرسیده شود و از طرح آن به صورت تلفنی یا پیامک و یا از طریق ایمیل موسسه خودداری کنید تا در روند خدمات رسانی موسسه با پژوهشگران دیگر، کندی پیش نیاید.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.