افتتاحیه همایش نهج البلاغه و زبان شناسی

افتتاحیه همایش نهج البلاغه و زبان شناسی

آیین افتتاحیه همایش ملی نهج البلاغه و زبان شناسی، پنج شنبه 10 مهرماه از سوی دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه بنیان پویا پژوه اندیشه، همایش ملی «نهج البلاغه و زبان شناسی» از روز پنج شنبه، 10 مهرماه، ساعت 9 صبح در وبینار همایش دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.
مراسم افتتاحیه همایش با سخنرانی دکتر علی صفایی (رئیس دانشکده ادبیات و استاد تمام رشته ادبیات فارسی)، دکتر فیروز فاضلی (مدیر کل محترم اداره ارشاد گیلان و دانشیار محترم ادبیات فارسی دانشگاه گیلان)، جناب اقای علیزاده (مدیر کل محترم اوقاف استان گیلان) آغاز می شود.

جناب اقای دکتر سید حسین سیدی (استاد تمام گروه عربی دانشگاه فردوسی مشهد)، به عنوان سخنران ویژه همایش، به ایراد سخن می پردازند. در ادامه ده نفر از پژوهشگران، مقالات خود را ارائه خواهند کرد. همچنین ارائه گزارش از سوی آقای دکتر سید اسماعیل حسینی اجداد نیاکی، دبیر علمی همایش از دیگر بخش های مراسم افتتاحیه است.

همایش ملی نهج البلاغه و زبان شناسی با مشارکت دانشگاه گیلان و موسسه بنیان پویا پژوه اندیشه موفق به دریافت 214 اثر از بین پژوهشگران دانشگاهی و حوزوی داخل و خارج کشور شد که این موفقیت را مدیون مشارکت خوب پژوهشگران و صاحبان آثار همایش می داند.

لازم به ذکر است مجموعه مقالات برگزیده ده روز پس از برگزاری در سایت موسسه به آدرس (Ierf.ir) رونمایی و قابل دانلود خواهد بود. گواهی های همایش به تدریج به ایمیل پژوهشگران ارسال خواهد شد. از آنرو که همایش به صورت مجازی برگزار می شود به شرکت کنندگان در وبینار همایش، گواهی حضور تقدیم می شود. وبینار همایش ملی نهج البلاغه و زبان شناسی از ساعت 9 صبح به آدرس زیر در دسترس می باشد:

https://rooydad.guilan.ac.ir/ch/nahj-al-balagha

 

در زمینه همایش می توانید در همین درگاه، ذیل اطلاعیه مربوطه، سوالات خود را پرسیده و منتظر دریافت پاسخ آن، در همینجا باشید.

برای مطالعه لیست اطلاعیه های این همایش، اینجا  کلیک فرمایید

دیدگاه(4)

  1. سید علی رضا حجازی
    مهر 09, 1399 \ق.ظ\30 11:05 ق.ظ

    سلام. خدا قوت. نام صاحبان مقاله کجا آمده؟ بنده هم جزو آنان هستم؟؟؟ممنون

    • روابط عمومی
      مهر 15, 1399 \ب.ظ\30 10:31 ب.ظ

      با سلام. اسامی چکیده ها و مقالات به صورت مجزا در لیست آمده

  2. جمشید منتشلو
    مهر 10, 1399 \ب.ظ\30 11:30 ب.ظ

    سلام و خدا قوت آیا گواهی حضور در همایش از طریق ایمیل صادر می کنید

    • روابط عمومی
      مهر 15, 1399 \ب.ظ\30 10:30 ب.ظ

      با سلام
      بله

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.